Надійність і відповідальність, відкритість та довіра, повага та чесність, порядність та ефективність, розвиток та інноваційність – це принципи співпраці компанії ТОВ «Фабрика бакалейних продуктів» з партерами для досягнення ефективного та взаємовигідного співробітництва.

Власний виробничий комплекс, інноваційна спрямованість, широка дистриб’юторська мережа, розвинена логістична система та ефективна маркетингова політика – це основа успішного, надійного та перспективного партнера, яким і є компанія «Фабрика бакалейних продуктів».

1. СУЧАСНИЙ ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС

  1. Потужне виробниче обладнання дозволяє розвивати одночасно кілька напрямків діяльності та випускати різноманітну продукцію зі злакових культур
  2. Сучасні технологічні лінії забезпечують досягнення високих показників продуктивності
  3. Виняткова система багатоетапного очищення сировини спрямована на виробництво чистої, корисної та високоякісної продукції
  4. Власна лабораторія, що має атестацію Державного метрологічного нагляду, здійснює контроль якості на всіх етапах виробничого процесу

Безпеку виробленої продукції гарантує впроваджена на виробництві Система управління безпечністю харчових продуктів за схемою FSSC 22000 та ISO 22000

2. ІННОВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ

  1. Застосування новітніх технологій виробництва дозволяє випускати на вітчизняний ринок принципово нові товарів для українського споживача
  2. Переймання позитивного досвіду провідних світових компаній сприяє удосконаленню виробничих процесів, методик контролю якості, методів управління
  3. Систематичні дослідження тенденцій різних ринків дає можливість пошуку і впровадженню нових продуктів для максимального задоволення потреб споживачів
  4. Використання новітніх інформаційних технологій відкриває додаткові можливості для управління всіма сферами діяльності

3. ШИРОКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА МЕРЕЖА

  1. Розгалужена дистриб’юторська мережа дозволяє постачати продукцію в усі регіони України та зміцнювати партнерські взаємини з різноманітними торговими мережами.
  2. Робота з великими міжнародними дистриб’юторськими компаніями дозволяє представити продукцію на полицях іноземних магазинів і у відділах етнічної кухні супермаркетів США, Німеччини, Великобританії, Австралії, Іспанії, Молдови, Азербайджану та Об’єднаних Арабських Еміратів тощо.
  3. Застосування оптимальних моделей дистрибуції забезпечує скорочення логістичних витрат та підвищення рівня клієнтського сервісу.

4. РОЗВИНЕНА ЛОГІСТИЧНА СИСТЕМА

  1. Наявність добре налагодженої обліково-інформаційної системи запобігає конфліктним ситуаціям: пересортиця, недопоставка, відсутність супровідних документів тощо
  2. Використання сучасних технічних і програмних засобів обробки інформації оптимізує терміни поставки товарів
  3. Застосування інтегрованого логістичного підходу забезпечує оперативну взаємодію основних елементів логістичної системи, що сприяє скороченню часових та фінансових витрат
  4. Сучасні складські потужності та власний автопарк гарантують наявність резервних запасів і оптимального перерозподілу продукції, що знаходяться на складах

5. ЕФЕКТИВНА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

  1. Проведення маркетингових досліджень забезпечує визначення та своєчасне реагування на потреби ринку бакалії України
  2. Регулярне відвідування та участь у спеціалізованих міжнародних виставках дозволяє бути в курсі світових тенденцій розвитку галузі – сприяє ефективному динамічному розвитку вітчизняного ринку харчових продуктів
  3. Систематичний аудит маркетингової діяльності надає об’єктивну оцінку та координацію можливостей компанії відповідно до потреб покупців, стратегією конкурентів та іншим ринковим умовам
  4. Застосування інтегрованого комплексу маркетингових комунікацій інформує споживачів про користь та високу якість продукції компанії «Фабрика бакалейних продуктів»