Ми пишаємося історією нашої компанії, яка вивела нас на позицію українського експерта у сегменті продуктів для правильного харчування. В основу формування всіх брендів компанії «Фабрика бакалейних продуктів» лягла ідея створення смачної та корисної продукції для правильного харчування та здорового способу життя.

2021

На одній хвилі зі споживачами

Активний випуск новинок, згідно з запитами споживачів!

► Розширення асортименту новинками в категорії TastyMix – сочевиця по східному та TastyMix суп масурдал із сочевиці

► Випуск 6 видів міні-хлібців LiteBite для того, щоб хрумкотіти було зручно та з задоволенням!

2020

Збережи час та здоров’я!

Рік нових звершень та завоювання нових ринків!

► розпочато випуск TastyMix в пакетиках для варки – смачний обід з натуральними інгредієнтами, який готувати лише 20 хвилин!

► виведена на ринок серія ланчів QuickLunch для смачного та корисного обіду

► запущено редизайн упаковки хлібців ТМ «Жменька»

► розширення асортименту хлібців, випуском хлібців в міні упаковка по 2 шт.

2019

Ми рухаємося вперед!

Збережи час та здоров’я з продукцією Жменька!

► розширено асортимент рисових хлібців ТМ «Жменька» серією хлібців з житом та кмином, а також з італійськими травами

► розпочато випуск довгоочікуваної новинки – ніжних та корисних вівсяних каш в стаканчиках QuickEat від ТМ «Жменька»

2018

Активна робота на ринку

Плідне виконання свої місії та призначення

► розширення асортименту круп в пакетиках для варки – рис нешліфований, крупа перлова, кіноа, крупа вівсяна

► випущено супер хрумку новинку в асортименті продукції ТМ «Жменька» – 4 види Супер Граноли на будь- який смак

► компанія запропонувала ринку готове рішення для швидкого та корисного сніданку, вечері чи обуду, випустивши 12 видів гарнірів в комбінації з натуральними інгредієнтами

2017

Змінюйся, щоб розвиватись!

Для споживачів тільки найкраще!

► розпочато випуск бажаних суперфудів у в дой-паках — біла та червона, чорна кіноа та її суміші, а також чіа

► запущений ребрендинг упаковки ТМ Жменька, щоб і в подальшому завжди відповідати запитам споживачів та вимогам часу

2016

Хрумкий рік

Подальше розширення асортименту для задоволення потреб

► подальше розширення асортименту хлібців – випуск гречаних хлібців

► український ринок вперше зміг насолоджуватися хрумкою та солодкою новинкою – хлібці рисові в шоколадній глазурі

2015

Утримання позицій лідерства

Збереження любові споживачів до випущеної продукції

► розширення асортименту рисовими хлібцями: випуск рисових хлібців з насінням льону 100 г та рисових хлібців з насінням гарбуза 100 г

2014

Задовільнити всі потреби – легко!

Випуск продуктів для щоденного різноманітного харчування

► виведена на ринок нова серія корисних каш в пакетиках для варки – Дитяча порція ТМ «Жменька»,

► асортимент рисових хлібців ТМ «Жменька» поповнився новинкою – рисові хлібці з натуральною морською сіллю

► розпочато випуск органічних вівсяних, пшоняних, гречаних пластівців та суміші трьох злаків;

► вперше в Україні представлені органічні види рису – Нешліфований і Довгозернистий

2013

Впевнений рух до успіху!

Утримання позицій лідера та подальший випуск новинок!

► проведено редизайн логотипу ТМ «Сладов» та упаковки для всього асортименту бурякового пресованого цукру

► вперше на ринку України представлений спеціальний сорт рису для приготування плову – Рис Девзира під ТМ “Жменька”

► розширення асортиментної лінійки ТМ “Salute di Mare” натуральною морською сіллю в млинках

2012

Експерти рекомендують!

Випуск нових товарів та визнання світовими чемпіонами!

► виведена на ринок України основа правильного харчування – цільнозернові макарони під ТМ “Жменька”: пера, спіральки і вермішель рекомендовані Катериною Серебрянською

► вперше в Україні представлений білий кусковий тростинний цукор під ТМ “Сладов”

► асортимент ТМ “Жменька” поповнився корисними рисовими хлібцями на основі нешліфованого рису

2011

Випуск продуктів для кожного!

Поновлення обличчя бренду та випуск ексклюзиву!

► проведено редизайн логотипу ТМ «Жменька» та всіх асортиментних позицій

► розширений асортимент органічних круп ТМ «Жменька»: органічною кукурудзяною та манною крупою

► розширений асортимент цільнозернового борошна новими асортиментними позиціями та органічними продуктами цієї категорії

► виведення на ринок України під ТМ «Жменька» крупи арабського походження – Пшеничного КУС-КУСа масою 800 г та в зручних пакетиках для варки

► вперше представлено на ринку України органічний тростинний цукор під ТМ “Сладов”

2010

Задоволення потреб в корисній їжі

Розширення асортименту продуктами для здорового харчування

► випуск нового продукту для здорового харчування – несмаженої гречаної крупи ТМ «Жменька»

► розширення лінійки органічних круп

► виведені на ринок рисові мушлі й спіральки під ТМ «Жменька»

► впровадження на ринок жорнового цільнозерного борошна під ТМ «Жменька»

► асортимент поповнився коричневим кусковим цукром ТМ «Сладов»

► морська харчова сіль ТМ «Salute di Mare» стала доступною для українських споживачів у різних сільничках

2009

Тільки вперед на усіх ринках!

Впевнені кроки для завоювання лідерства

► органічні крупи ТМ «Жменька» вперше представили Україну на міжнародній виставці органічних продуктів «BIOFach 2009» і отримали визнання на міжнародному ринку

► розвиток напрямку private label: випуск під ВТМ – FINE FOOD, Квіза № 1, Хіт Продукт та для мережі ЗАТ «Фоззі» під ТМ «Повна Чаша»

► розширений асортимент «традиційної» лінійки круп ТМ «Жменька» ячною, пшеничною, перловою, кукурудзяною крупою і колотим горохом, а також випуск цих позицій в пакетиках для варки

► асортимент рисових виробів доповнено новинкою для ринку України – рисовими перами

► виведена на ринок ексклюзивна цукрова новинка – тростинний цукор Golden Granulated ТМ «Сладов»

► розширення асортиментної лінійки солі – випущена дрібна морська сіль в м’якій упаковці ТМ «Salute di Mare»

2008

Розвиток в різних напрямках

Потужний стрибок у розвитку всього ринку бакалії

► вперше в Україні розпочато випуск органічних круп ТМ «Жменька» та пройдена сертифікація в IMO (Institute for Marketecology)

► розпочато випуск макаронних виробів з рису: рисові вермішель та локшина

► запущено виробництво товарів за проектом «Private Label» для ТРЦ «Караван» під ТМ «Купуйка», для мережі «Metro Cash & Carry Ukraine» під private label «Horeca Selection»

► вперше в Україні представлений коричневий цукор Демерара ТМ «Сладов»

► вперше в Україні запущено єдине в Європі виробництво ексклюзивної морської харчової солі з ламінарією під ТМ «Salute di Mare»

2007

Екзотичні товари наповнюють ринок

Випуск екзотичного рису та розвиток цукрового напрямку

► встановлений рекорд України «Кулінарія, благодійність» та внесений до книги рекордів України – зварена найбільша каша в Україні

► розпочато виробництво пресованого цукру під ТМ “Сладов”. Спеціально для цього закуплено та введено в експлуатацію сучасне європейське обладнання

► розроблена і запущена нова лінійка екзотичних сортів рису ТМ “Жменька” в м’якій упаковці 500г (рис дикий, рис дикий з пропареним, рис дикий з нешліфованим)

► продовжений випуск продукції для «Fozzy Group» під ВТМ “Премія”

2006

Ринок Privat label вибирає найкращих!

Товари компанії доступні на ринку під ТМ торгових мереж

► розширення асортименту круп в пакетиках для варки: випуск пшона і пшеничної крупи під ТМ «Жменька»

► заснований новий напрямок бізнесу – виробництво товарів під власними торговими марками національних мереж України, для «Metro Cash & Carry” під ТМ “ARO”

2005

Акцент на виробничі потужності!

Виробнича потужність – фактор успіху на ринку!

► асортимент продукції ТМ «Жменька» поповнюється новими позиціями та найменуваннями продукції

► проведена модернізація, оновлення фасувальних ліній і установка нового сучасного обладнання з метою поліпшення якості випущених круп, рису та двократного збільшення потужностей з фасування продукції

2004

Розширення ринку бакалії!

Жменька підкорює сегмент HoReCa та дрібні торгові точки!

► розпочато виробництво рису в 5 кг упаковці для сегмента HoReCa

► активно розвивається дистрибуція в регіонах України, продукція під ТМ «Жменька» стала доступною для жителів усіх куточків України

2003

Пакетована новинка для ринку!

Компанія першою починає випуск круп в пакетиках для варки

► розпочато активний розвиток на українському ринку категорії круп в пакетиках для варки – випуском пакетованих круп під ТМ “Жменька”

2002

Становлення бренду «Жменька»

Продукція під ТМ «Жменька» підкорює серця українців

► завдяки укладенню контрактів з усіма існуючими на той момент мережами, продукція під ТМ «Жменька» міцно зайняла гідне місце на полицях магазинів України і завоювала любов споживачів за відмінну якість та широкий асортимент.
► розширений асортимент круп і рису під ТМ «Жменька», на ринок України виведені преміальні сорти рису.